Subject: Seisukoht Eesti-Läti neljanda elektriühenduse riigi eriplaneeringu asukoha alternatiividele
From: "Kristiina Nauts" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 19 Feb 2025 17:18:48 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Esitan käesolevaga OÜ Utilitas Wind seisukoha Eesti-Läti neljanda 
elektriühenduse riigi eriplaneeringu trassikoridori asukoha 
alternatiividele. Küsimuste korral oleme hea meelega valmis täiendavalt 
selgitama.

Heade soovidega

Kristiina NautsArendusjuht/ Head of Development

OÜ Utilitas Wind

Tel:

 <tel:+372%20551%202260> +372 551 2260

Maakri 19/1

,

10145

Tallinn

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://www.utilitas.ee/>

Käesolev e-kiri ja selle lisad on konfidentsiaalsed. Kui olete e-kirja 
saanud eksituse tõttu, palume Teid viivitamatult kirja saatjaga ühendust 
võtta ja e-kiri koos lisadega kustutada, tegemata sellest koopiaid või 
kasutamata seda mistahes muul viisil. This email and all attachments are 
confidential. If you have received this email by mistake, please notify the 
sender immediately and delete the email without copying or using it by any 
other means.